lunes, 6 de octubre de 2008

PRESENTACIÓN DE LA UNIVERSITAT DE PARES BOCAIRENT


Desde mi blog, me gustaría daros las gracias a todos los asistentes a la presentación de la Universitat de Pares Bocairent y también a aquellos que no pudisteis asistir pero que estáis apoyando este proyecto de una manera u otra.

Actualmente estamos en periodo de matriculación y las previsiones son muy buenas ya que el número de matriculados crece cada día. Además, muchos padres se han ofrecido a colaborar desinteresadamente con la UPB. Muchas gracias de antemano por vuestro apoyo y colaboración.

Como dice el lema de la Movilización Educativa: "Para educar a un niño hace falta la tribu entera". Y la de Bocairent es sin duda una buena tribu.


Des de el meu blog m’agradaria donar-vos les gràcies a tots els assistents a la presentació de la Universitat de ParesBocairent i també a aquells que no vau poder assistir però que esteu recolzant aquest projecte d’una manera o una altra. Moltres gràcies pel vostre recolzament i col.laboració.

Actualment estem en període de matriculació i les previsiones són molt bones ja que el nombre de matriculats creix cada dia. A més, molts pares s’han oferit a col·laborar desinteressadament amb la UPB. Moltes gràcies de nou pel vostre suport i col·laboració.

Com diu el lema de la Mobilització Educativa: "Per educar un xiquet cal la tribu sencera". I la de Bocairent és sens dubte una bona tribu.

No hay comentarios: